آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آویسا نفس مامان

مهر 95

1395/7/30 19:21
نویسنده : مامان منصوره
416 بازدید
اشتراک گذاری

دوسال و ده ماهگی

تو این ماه بعد تعمیرات خونه و کلی خستگی رفتیم شمال و مثل همیشه یهوویی.

تو مسیر شمال منجیل ترافیک بود و واویسا سد رو میدید و تا از منجیل خارج بشیم هی میگفت  چرا از دریا رد میشیم . من ناراحتم . من با شما قهر شدم و کلی ادا .....بوسخسته

آخه بهش گفته بودیم میریم دریاو فکر میکرد زدیم زیر حرفمون و منم بهش میگفتم میریم یه دریای بزرگتر.

شب اول که یه کم خسته بود:

و شروع شیطنت های آویس خانم صبح فردا پر از انرژی:

اینم ژست دختر کوچولوم:

آویسا جوونم در حال بازی کردن لب دریا:

و آویسا خانم که بیخیال آب بازی نمیشد .موش کوچولوی آبکشیده من بوس

ظهر عاشورا بعد ناهار و نماز تو مسجد لنگرود:

یه صبح دیگه و دختر کوچولوی من پر از انگیزه بازی:

اینم ژست سفارشی گل دخترم تو مسیر برگشت:

و اینم آروشا خانم دوست آویسام تو شمال .محاله جایی بریم و آویسام یه دوست پیدا نکنه .

دختر کوچولوی من آخر روابط اجتماعیهخنده

عزیز دلم اینجا عروسکشم داده به آروشا خانم :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)