آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آویسا نفس مامان

تیر96

1396/4/31 18:18
نویسنده : مامان منصوره
525 بازدید
اشتراک گذاری

سه سال وهفت ماهگی

آویسای من این روزا سخت منتظره و داره لحظه شماری میکنه تا مهیاد جون از راه برسه و هر روز میپرسه نی نی خاله زهرا پس کی میاد .

اینجا هم آویسا جونم برای سیسمونی خاله زهرا کادو میده و حساااابی منتظره .

نهم تیر ماه مهیاد عززززیزم به جمع خانواده ما اومد و اویسا صاحب یه پسرخاله خوووووشگل شده .مرسی خدای مهربون

اویسا در پوست خودش نمیگنجید .اینم اولین دیدار آویسا با داداش مهیاد :

                نورچشمای خاله قدمت مبارک

نقاشی و دستخط جدید آویسام تو این روزا:

تو این ماه بعد عید فطر یه سفر سه نفره شمال رفتیم و حساااابی خوش گذروندیم مخصوصاااابه آویسا خانم خیلی خوش گذشت .

آویسا هم طبق معمول لب دریاکلی دوست پیدا کرده بود و حسابی آب بازی کرد و خوش گذروند و هی میومد به من و بابا کامرانش میگفت خیلی داره خوش میگذره بعد دوباره بدوبدومیرفت پیش دوستاش .

 

 

آویسا مامان فدددددداااااای این ژست گرفتنات بشه.

اینجا هم یه امامزاده تو لنگروده که سر راهمون بود .آویسا رفته بود بالای منبر و شروع کرده بود به سخنرانی .خیلی جالب بود برام که داشت میگفت بچه ها باید نماز بخونن نماز برای بچه ها خیلی خوبه . وووووو       دخترکم خیلی دوستت دارم .

 

اینجا هم آویسا خانم تو رستورانه لاهیجانه و این باب اسفنجی رو از صاحب رستوران هدیه گرفته و غذا یادش رفته .عشق من یه روز تمام خوشحاله این ماسک بود .

آوا جون مهمون آویسای من :

الهی که همیشه لباتون با چشاتون بخنده محبتمحبت

و چند روز بعد تولد آوای عزیز (گل دختر دوست بابا کامران )

             زنبور کوچولو تولدت مباااارکمحبت

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)