آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آویسا نفس مامان

تیر95

1395/4/31 12:2
نویسنده : مامان منصوره
194 بازدید
اشتراک گذاری

2 سال و 7 ماهگی

تو این ماه تولد مادرجون پروین بود و اون شب خونه ما افطاری دعوت بودن و ماهم بعد افطاری با یه کیک تولد مادرجونو غافلگیر کردیم و مادرجون هم کلی خوشحال شد . اینم آویسا خانم در حال ناخنک زدن به کیک تولد مادرجون.چشمکبوس

و چند روز بعد خونه خاله زهرا دعوت بودیم که آویسام کلی واسه خاله زهرا قصه گفت . برای اولین بار بود که اینهمه طولانی داشت حرف میزد و من و خاله زهرا کلی لذت بردیم خیلی بامزه حرف میزدی ..محبت

اینجا آویساخودش ژست گرفته و گفته از من عکس بگیر . مامان قوربووون اون ژستات بوس

و شب قدر امسال که دخترکم قران به سر گرفته ...

 

اینم آویسا خانم تکیه بر عصای حاج ننه عزززززیزم:

آویسا خانم در حال تنیس بازی کردن رو میز تنیس دایی بهزاد:

من قوربون این دختر حرفه ایم برررررمبوس

اینجا هم مادرجون فاطمه عید فطر واسه آویسام کادو خریده که اویسام کلی خوشحال شدو داره از طرف عروسکش دست میده .

دختر کوچولوی من تو این ماه رنگها رو داره یاد میگیره .روزی هزار بار ازم میپرسه این چی رنگیه اون چی رنگیه . تو چی رنگی ای من چی رنگی ام . و وقتی من ازش میپرسم دخترم این چه رنگیه دو گزینه داره آبی یا بنبش

بیشترین وقتشو با ماژیکاش دوست داره نقاشی کنه.

اینم نقاش اویسا خانم که خودشو باباجونشو کشیده و از من خواسته بچسبونم رو دیوار

از راست خودشه و چپ بابا کامرانش و مامان منصوره هم که هیییچغمگین

انیمیشن مورد علاقش مادرم مادرم ...بچه عداب  اینا به زبون آویسام. تو انیمیشن مادرم مادرم یه بچه ای مادرش رو گم میکنه و آخر فیلم پیدا میکنه آویسام عاااااشق اون صحنشه به شدت احساساتی میشه ومنو بغل مکنه و کلی جو گیر میشه .مامان قوربون این دختر احساساتیش بره.

 

دختر کوچولوی من خبر نداری که همه دنیام شدی.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)