آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

آویسا نفس مامان

تعیین جنسیت

1392/5/13 16:23
نویسنده : مامان منصوره
424 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز از هفته 18 بود و 13 مرداد .من بعد از سر کار ساعت 2.5 رفتم آدرس سونوگرافی غربالگری که دکتر بهم گفته بود رو پیدا کنم تا ساعت 4.5  تو خیابونهای چهار راه الاف بودم با نهایت خستگی و ضعف راه میرفتم از این سونو به اون سونو هیچ جا باز نبود خیلی حالم بد شده بود تا اینکه ساعت 5.5 سونوگرافی امیر فتاح باز شد و من سونوگرافی رو انجام دادم اصلا خبر نداشتم ممکنه هتو این سونو جنسیت نی نیمو بفهمم.نشسته بودم تا جواب آزمایش رو بهم بدن اومدم تو راه پله ها داشتم با عجله میخوندم که سالم هستی یکدفعه دیدم نوشته جنس جنین شما دختر است کلی غافلگیر شدم عسل مامان دوست منه دختر طلامه ................خدایااااااااااااشکرت کمکم کن تا خوب تربیتش کنم .

بعد اومدیم واسه بابا کامران یه کادو خوشگل خریدیم 6.5 رسیدم خونه از نهایت خستی میخواستم فریاد بزنم حالم خیلی بد بود ولی به امید اومدنت ...................قدمت مبارک عشق مامان 

اینم عکس از اون سونو:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)