آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آویسا نفس مامان

انتخاب اسمت

1392/10/6 15:39
نویسنده : مامان منصوره
240 بازدید
اشتراک گذاری

اولین اسمی که تو دلم واست در نظر گرفته بودم الینا بودو به مرور زمان اسمهای قشنگ دیگه ای هم به نظرمون میومد من سرکار هر روز کلی میرفتم تو سایتهای نامهای ایرانی و سایت ثبت احوال و غیره و فقط میتونستم یه لیست از اسمهای قشنگ واست جمع آوری کنم تا سر فرصت انتخاب کنیم و در اخر سر اسم آویسا و مانیسا گیر کرده بودیم بعد تصمیم گرفتیم با بابا جون هرکدوم به 5 تا از دوستامون اس ام اس نظر خواهی بدیم تا یه کم تصمیم گیری واسمون راحت تر بشه . جالب اینجا بود که بازم نتیجه مساوی بود اخه من مانیسا دوست داشتم بابایی آویسا . در نهایت ..............دیدم آویسا واقعا زیباتره واین بود که اسم میوه عشقمون رو آویسا گذاشتیم

آویسا یعنی دختری که مثل آب پاکه آرام

عزیز دلم ایشاله همیشه تو زندگیت مثل آب پاک  پاک باشی .

نامدار باشی

پسندها (2)

نظرات (0)